П`ятниця, 24.11.2017
БДтЮТ    Кременчуцької районної ради
                       Будинок дитячої та юнацької творчості
Меню сайту
Міні-чат
200
Головна » Статті » ТЕХНІКО - ЕСТЕТИЧНИЙ » матеріали

Звіт гуртка "Умілі руки" на базі Пришибської ЗОШ І-ІІІ ступенів
ЗВІТ гуртка «Умілі ручки» БДтаЮТ на базі Пришибської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Мета навчання дитини полягає в тому, щоб зробити її здатною розвиватися без допомоги вчителя. Е. Хаббард У сучасній школі відображені характерні ознаки нашого часу — широкі можливості для власного вибору людини, реалізації її професійних та інших потреб; значна роль людини у забезпеченні власних інтересів і можливостей, різноманітних моделей діяльності. У зв'язку з цим найважливішим завданням сучасної школи стає забезпечення всіх необхідних умов для розвитку особистості учня, його самореалізації, набуття життєвоважливих компетенцій. У сучасних умовах зростають вимоги виховання творчої особистості, здатної знайти своє місце на складних перехрестях життя, самовизначитися і реалізувати себе. Саме позашкільна діяльність, участь старшокласників у різних її видах - важлива сфера, у якій можливості для вияву самоактивності, а водночас і для особистісного самовизначення та самореалізації учнів є вельми широкими. Вільна від жорсткої регламентації, обов’язковості, позашкільна діяльність розкриває широкі можливості для вияву самостійності, самоактивності, що вельми імпонує учням підліткового і щонайбільше - раннього юнацького віку. Творчість, звичайно, зумовлює всі дії дитини, оригінальної у спілкуванні, іграх, малюнках, розповідях. На жаль, розвиток творчих здібностей у дітей часто стає випадковим і здебільшого залишається на низькому рівні. Проте не треба забувати, що всі діти наділені здібностями, а тому потрібно їх виявляти і максимально розвивати. І це можна робити в позаурочний час на гурткових заняттях. Тобто, гурткову роботу учнів можна назвати чинником всебічного розвитку особистості . Особливо велика цінність позакласної роботи у вихованні моральних якостей дитини: волі, наполегливості в подоланні труднощів, доведенні до кінця розпочатої роботи, критичного ставлення до себе. Участь у позакласній роботі дає можливість оцінити красу думки чи способу розв’язку, а отже розвиває естетичні почуття. Гурткова робота розширює кругозір учнів, сприяє розвитку математичного мислення, лаконічності мови, вмілому використанню математичної символіки, правильному застосуванню термінології, виховує в учнів самостійність, ініціативність, прагнення до творчості, розвиває вольові якості та формує культуру праці. У нашій школі діє мережа гуртків за дитячими інтересами і здібностями. Один із них гурток «Умілі ручки» будинку дитячої та юнацької творчості, створений був чотири роки тому, незмінно керівником гуртка є Клигіна Марина Олександріна. Юні рукодільники та рукодільниці відвідують гурткок «Умілі ручки ». Цей гурток з’явився в школі зовсім недавно, але за короткий час гуртківці створили велику кількість яскравих, оригінальних робіт, підготували не одну виставку. Заняття в гуртку теж має важливий вплив на розвиток творчої особистості учнів. Дивлячись на гарні, яскраві візерунки, примхливі композиції, іноді дивуєшся, скільки любові і терпіння докладено до цього шедевра. Праця в техніках оригамі, валяння, вишивки стрічками, витинанки потребує посидючості, терпіння, працьовитості, фантазії. Діти навчаються планувати свою роботу, розподіляти час. А найголовніше – праця з різними техніками виробляє вміння бачити прекрасне, намагання самому створити щось гарне, надзвичайне. Значення виготовлення виробів з паперу, шерсті, стрічок дітьми дуже велике. Процес виконання потребує від дитини спритних дій, якими дошкільнята і молодші школярі володіють погано. Під час систематичної праці рука набуває впевненості, точності, а пальці стають гнучкими, що виявляє вирішальний вплив на становлення гарного, рівного почерку. Така праця сприяє розвитку сенсомоторики – узгодженості в роботі рук і очей, вдосконаленню координації рухів, гнучкості, точності у виконанні дій. У процесі виготовлення таких виробів поступово створюється система спеціальних навичок та вмінь. Виготовлення робіт з бісеру має великий вплив на розумовий розвиток дітей, на розвиток їхнього мислення. Техніка бісероплетіння напрочуд різноманітна і дає можливість не лише в способах виконання, але й у виборі матеріалу. У наш час робота руками набуває свого нового розвитку. Ручна праця почала дуже цінуватися в сучасному світі. І від того, з якого віку діти знайомитимуться з маловідомими видами робіт, залежить, наскільки цікавим і творчим буде їхній подальший розвиток. Їхні роботи завжди виставляються на святкових виставках у школі, селі, районі. Вони вражають оригінальністю задуму, витонченістю і акуратністю роботи. Так протягом навчального 2014 – 2015 н. р. вихованці гуртка прослухали теоретичний курс (24 годинb), виконали практичні завдання, навчалися застосовувати набуті знання, вміння та навички, організовували тематичні виставки робіт. За цей рік діти удосконалили свою майстерність у таких техніках: квілінг, оригамі, витинанка, вишивка стрічками. Пригадали та познайомилися з історією виникнення кожного з видів техніки, навчилися читати схеми, техногії виконання робіт, послідовно планувати та розподіляти роботу, оздоблювати та декорувати вироби. Протягом року були активними учасниками різних виставок дитячої творчості, присвячені дню вчителя, зимовим святам, 8 березня, Великоднім святам та Дню Перемоги. Я вважаю, що завдання вчителя - усіма можливими засобами стимулювати творчу активність учнів, адже основне завдання «сучасної» школи — допомогти дитині розкрити свої творчі здібності. Неймовірна кількість гуртків за уподобаннями, бажаннями не тільки дає широкі можливості всебічного розвитку учнів, а і розширюють їхню внутрішню культуру, а, головне, здібності, таланти. Насамкінець я б хотіла додати: завжди виділяються діти, яким властиве нестандартне мислення. З ними дуже цікаво працювати, але ні в якому разі не можна залишати поза увагою інших учнів, оскільки творчі здібності можна розвинути в кожної дитини, хоча й до певного рівня. Така робота передбачає внутрішню диференціацію, точніше, індивідуалізацію. Будувати навчання слід відповідно до можливостей кожної дитини, стимулювати її здібності.
Категорія: матеріали | Додав: nina (08.06.2015)
Переглядів: 1349 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
КОМЕНТАРІ
Відео на 25.20 хв. нагородження "Азбуки" - переможця у своїй віковій категорії сертифікатом на 250 євро для відпочинку в Болгарії на фестивалі "Inter Kitten"

Немає слів, лише сльози на очах!

Дівчата добре попрацювали не тільки в конкурсах гри "Сокіл" ("Джура"), але взяли інтерв'ю. Це вже професійність.

Молодець, Каріно!! Відчула потребу миру!!!

Рій "Сагайдачний" - молодці!!!!
«Наш приятель сміливийвітер. Відвага – це наш заповіт.
 Ми роду козацького діти, Землі українськоїцвіт!»

Сильно сказано про сьогодення.

Поліна Вікторівна, сподіваємося , що участь у даному семінарі допоможе Вам передати набуті знання своїм вихованцям. Успіхів і натхнення!

Дуже сподобалась зустріч! Учні були в захваті.

Молодці! Так Тримати!

Дуже добре, що зберігаються українські традиції, зокрема весільні. Сучасні діти можуть долучитися до наших звичаїв.

Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz