Звіт гуртка англійської мови Горпинко Наталії Олександрівни
Звіт
гуртка БДтаЮТ з англійської мови «Rainbow» на базі Ялинцівського навчально-виховного комплексу за 2014-2015 н. р.
(керівник Горпинко Наталія Олександрівна)
Цікаво й корисно англійську вчити.
І це розуміють дорослі і діти.
Запрошуєм Вас на сторінку на сайті.
Знайомтеся з нами й англійську вивчайте.
У садочку працює гурток з вивчення англійської мови «Rainbow».
Метою роботи гуртка є знайомство дітей з іноземною мовою, формування інтересу до іноземної мови, розвиток мовних здібностей з опорою на мовний апарат рідної мови, формування первинних навичок спілкування іноземною мовою, виховання ввічливості та дружнього ставлення до всіх людей, незалежно від мови, якою вони розмовляють.
Заняття гуртка проходять в ігровій формі, яка є найбільш доступною для дітей дитячого садочка. На заняття приходять улюблені казкові герої та іграшки, використовується яскравий наочний матеріал для зацікавлення гуртківців. Часто діти самі малюють ілюстративний матеріал до тем, що вивчаються, та використовують свої малюнки в іграх.
Види занять змінюються кожні 3 - 4 хвилини, що дозволяє підтримувати увагу та працездатність маленьких учасників – це ігри з м’ячем, фізкультурні хвилинки з промовлянням віршиків, перегляд навчальних мультфільмів, «похід до магазину», ігри «Телефон», «Чарівний мішечок», «Пізнай голос» та багато інших.
У кожній грі звертається увага на використання дітьми ввічливих слів (англійською мовою): дякую, вибачте, будь ласка. Атмосфера на заняттях доброзичлива, кожне маленьке досягнення дітей не залишається без уваги.
Уже можна спостерігати перші результати вивчення іноземної мови - гуртківці називають тварин, фрукти, улюблені іграшки та кольори.
Форми і методи роботи з розвитку іноземного мовлення в дитячому садку:
СИСТЕМА БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ПЕРЕДБАЧАЄ КОМПЛЕКСНЕ РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ, ЩО ОХОПЛЮЄ І НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. ЗНАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ - КЛЮЧ ДО УСПІХУ В СУЧАСНОМУ СВІТІ, ДЕ СПІЛКУВАННЯ ТА ОБРОБКА ВЕЛИЧЕЗНИХ ОБСЯГІВ ІНФОРМАЦІЇ НАБУВАЄ ВСЕ БІЛЬШОГО ЗНАЧЕННЯ.
Дошкільний вік вважається особливо сприятливим для вивчення іноземної мови. Мовний апарат дітей гнучкий і піддатливий, вони володіють чуйністю до мовних явищ, легко запам’ятовують невеликий за об’ємом матеріал.
Лексикою для вивчення є іменники, рідше прикметники і дієслова. Запам’ятовування відбувається завдяки багаторазовому повторенню лексичних одиниць із залученням фізичних, сенсорних, інтелектуальних резервів дітей.
ОСОБЛИВІСТЮ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ Є НАОЧНЕ МИСЛЕННЯ, ТОМУ КОЖНЕ ЗАНЯТТЯ ПРОХОДИТЬ ІЗ ЗОРОВИМИ ОПОРАМИ.
Використовуються іграшки та казкові герої. Перегляд навчальних мультфільмів є хорошим тренуванням для дітей у використанні іншомовної лексики. Діти залюбки грають у рухливі ігри з використанням ритмічних віршиків та пісень. («Пізнай голосок»). Люблять змагальні ігри : «Назви слово», «Перейди річку». З великим задоволенням виконують ролі та беруть участь в інсценізаціях («Рукавичка», «I can fly like a bird»). Грають у настільні ігри: доміно, пазли, лото.
На початку занять діти побачили країну Англію на глобусі і дізналися, що в цій країні живуть справжні король і королева. Отож у кінці кожної теми ми обираємо «короля і королеву» англійської мови – кращих знавців. Це є хорошим стимулом до гарного навчання.
На заняттях гуртка англійської мови діти в ігровій формі засвоюють правильну артикуляцію і вимову звуків, лексику, граматичні структури, учаться розуміти на слух англійське мовлення, вести діалог та складати розповіді. Легкому засвоєнню матеріалів сприяють дидактичні, рухливі та сюжетно-рольові ігри, розучування авторських та літературних віршів, римовок, лічилок, скоромовок, а також прослуховування аудиозаписів пісень, римовок, розповідей, зроблених носіями англійської мови.
Для забезпечення умов успішного засвоєння англійської мови дітьми в дитячому садку створено відповідне предметно-іграшкове середовище, обладнано куточок англійської мови, в якому є вся необхідна наочність, підручники, технічні засоби навчання, а також достатньо місця для проведення рухливих ігор.
Заняття проводяться з урахуванням вікових особливостей фізичного, психічного та соціального розвитку дітей, а також з урахуванням їхніх інтересів і вподобань. Тому використовуються фронтальна, підгрупова, індивідуально-підгрупова (міні-заняття) та індивідуальна форми навчання. Різні форми навчання дають змогу реалізувати потенційні здібності та сприяють розвитку особистості кожної дитини.
Системна робота формує у дітей високий рівень опанування англійською мовою та забезпечує успішне вивчення англійської мови в садочку.
Відео на 25.20 хв. нагородження "Азбуки" - переможця у своїй віковій категорії сертифікатом на 250 євро для відпочинку в Болгарії на фестивалі "Inter Kitten"