Пошук обдарованих- завдання не з легких, але під силу творчому педагогу.Всьому цьому сприяє співпраця учителів початкової ланки із вчителями-предметниками, думка батьків та діагностика практичного психолога за допомогою методики Векслера, особистісних методик та соціометрії, тестів: Стенфордського тесту досягнень, тесту творчих нахилівТорренса, особистісних характеристик-тести Айзенка, Личко, Люшера та ін.
Під час семінару-практикуму наукових керівників науково-дослідницьких робіт учнів-членів Полтавського територіального відділення МАН "Основи наукових досліджень" 6 квітня 2016 р. методична робота була спрямована на вдосконалення форм, методів діяльності гуртків дослідницько-експериментального напряму, секцій наукового товариства учнів.Поділились досвідом роботи із застосування дослідницьких технологій у розвитку та формуванні пошуково-дослідницьких навичок та комунікативних умінь вихованців керівники гуртків дослідницько-експериментального напряму будинку дитячої та юнацької творчості на базі Білецьківського НВК Вальчук А.Р. та на базі Ялинцівського НВК Горпинко Н.О.
Робота семінару передбачала надбання не тільки теоретичних, але й практичних навичок: бесіда за "круглим столом" та участь у психологічному тренінгу "Обдарованість".Крім того, приділена увага основним вимогам до формулювання назви у науково-дослідницькій роботі та типовим помилкам у формулюванні теми наукового дослідження.
Сподіваємось на те, що напрацювання наукових керівників району будуть представлені у Всеукраїнському конкурсі рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти у 2016 році за дослідницько-експериментальним напрямом.
|