Четвер, 28.03.2024
БДтЮТ    Кременчуцької районної ради
                       Будинок дитячої та юнацької творчості
Меню сайту
Міні-чат
200
Головна » Статті » ДОСЛІДНО - ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНИЙ » матеріали

Звіти гуртків будинку дитячої та юнацької творчостідослідницько-експериментального напряму на базі Піщанської гімназії

 

У 2014 - 2015 навчальному році в роботі гуртка «Юний математик» дослідницько-експериментального напряму будинку дитячої та юнацької творчості на базі Піщанської гімназії  брали  участь 15 учнів. За два роки участі в роботі гуртка учні опрацювали технологію роботи в проектах, виробили вміння співпрацювати в парах, змогли розширити та покращити свої знання з математики та програмування.

Результатом роботи  є участь членів гуртка у конкурсах:

  • конкурсі – захисті науково – дослідницьких робіт МАН;
  • конкурсі  «Юних науковців – Мирний космос»;
  • конкурсі «Кенгуру».
  • заочній математичній олімпіаді  м. Тернопіль

Під час практичних занять гуртка учасники навчилися користуватися програмою DELPHI для розв’язування задач на побудову за курс геометрії. Розроблено цикл задач для уроків геометрії 8 – 9 класів з використанням ІКТ.  Підібрано цикл задач олімпіадного характеру.  Проведено вікторину «Світ програмування в математиці» для учнів 7 - 11 класів.  На практичних заняттях розроблено   для уроків алгебри цикл завдань з використанням графічних можливостей DELPHI.

В цілому план роботи гуртка виконаний. Всі учні активно брали участь у роботі гуртка.

Коваль Л.О., керівник гуртка БДтаЮТ «Юний математик»

2014 - 2015 навчальному році в роботі гуртка «Юний математик» дослідницько-експериментального напряму будинку дитячої та юнацької творчості на базі Піщанської гімназії  брали  участь 15 учнів. За два роки участі в роботі гуртка учні опрацювали технологію роботи в проектах, виробили вміння співпрацювати в парах, змогли розширити та покращити свої знання з математики та програмування.

Результатом роботи  є участь членів гуртка у конкурсах:

  • конкурсі – захисті науково – дослідницьких робіт МАН;
  • конкурсі  «Юних науковців – Мирний космос»;
  • конкурсі «Кенгуру».
  • заочній математичній олімпіаді  м. Тернопіль

Під час практичних занять гуртка учасники навчилися користуватися програмою DELPHI для розв’язування задач на побудову за курс геометрії. Розроблено цикл задач для уроків геометрії 8 – 9 класів з використанням ІКТ.  Підібрано цикл задач олімпіадного характеру.  Проведено вікторину «Світ програмування в математиці» для учнів 7 - 11 класів.  На практичних заняттях розроблено   для уроків алгебри цикл завдань з використанням графічних можливостей DELPHI.

В цілому план роботи гуртка виконаний. Всі учні активно брали участь у роботі гуртка.

Коваль Л.О., керівник гуртка БДтаЮТ «Юний математик»

У 2014 - 2015 навчальному році в роботі гуртка «Юний фізик» будинку дитячої та юнацької творчості при Піщанській гімназії брали  участь 16 учнів. За два роки участі в роботі гуртка учні виробили навички проведення експерименту, опрацювали технологію роботи в проектах, виробили вміння співпрацювати в парах, змогли розширити та покращити свої знання з фізики.

Результатом роботи  є участь членів гуртка у конкурсах:

  • конкурсі – захисті науково – дослідницьких робіт МАН;
  • конкурсі  «Фізика в житті людини»;
  • конкурсі  «Юний дослідник»;
  • конкурсі «Левеня».

До активу гуртківців можна занести і їх виступи при проведенні відкритих уроків та виховних заходів, участь у підготовці та проведенні днів фізики у Піщанській гімназії та відзначення Дня космонавтики.

 Важливим досягненням роботи гуртківців є їх участь та виступи на засіданні шкільного наукового товариства. Так, Столяров Владислав, виступаючи на засіданні шкільного наукового товариства, поділився з товаришами  інформацією про вибір теми та підготовку експерименту для роботи в МАН.

Спочатку обирається тема роботи. Науковий керівник, Валентина Павлівна,   знаючи матеріальну базу кабінету фізики Піщанської гімназії, пропонує виконувати роботу на базі нашого обладнання, того обладнання, що можна взяти чи виготовити вдома або рекомендує звернутися до вузів, що мають відповідну матеріальну базу. На засіданнях гуртка обговорюється  актуальність, складність, науковість, новизна роботи.

Наступним кроком є пошук джерел, що вже розкривають це питання. Починати потрібно  із навчальної літератури, оскільки вона найбільш доступна. Потім вивчаємо наукову літературу, знаходимо інформацію в Інтернеті.

Після опрацювання літературних джерел доречно проаналізувати, які питання малодосліджені, або містять суперечливі дані. Вивчити, яким чином можна провести дослідження. Встановити, чи є необхідне обладнання, чи, можливо, його можна сконструювати та виготовити самостійно.

Перед проведенням експерименту доречно змоделювати  процес і провести його теоретичне обґрунтування. Іноді краще уявити експеримент (провести мисленний експеримент). Для цього згідно вже відомих законів фізики  слід уявити ідеалізовану картинку поводження об’єкта.  І лише, прикинувши, якими мають бути результати, приступити до проведення реального експерименту. 

Для обробки результатів користуються математичним апаратом, комп’ютерною технікою. А самі результати ще необхідно оцінити. Для цього необхідно знайти похибку вимірювань метрологічнми  методами. 

Така робота над науковими дослідженнями дає певні результати. Як зазначалося вище, учні мають добрі  досягнення на конкурсах різного рівня.  Залучені до випуску шкільної наукової стінгазети. Активно допомагають учителям у проведенні відкритих уроків з фізики, астрономії, технологій. Організовують та проводять тематичні вечори та учнівські конференції. Такими активними учасниками є Столяров Владислав, Павленко Денис, Лавренко Олександр, Назаренко Олег,  Пугач Андрій,  Баранов Максим, Назаренко Данило. Чудові виступи про роботу гуртка для учнів 5 класу підготували Шарлай Андрій та Остапенко Валерій. Демонстрацію дослідів, які можна проводити в домашніх умовах, для 7 класу провів Волочай Дмитро та Махно Дмитро.

В цілому план роботи гуртка виконаний, експериментальні навички та навички роботи з обладнанням учні одержали.

Маляренко В.П., керівник гуртка БДтаЮТ «Юний фізик».

Категорія: матеріали | Додав: ЛюбовГончар (10.06.2015)
Переглядів: 488 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
КОМЕНТАРІ
Відео на 25.20 хв. нагородження "Азбуки" - переможця у своїй віковій категорії сертифікатом на 250 євро для відпочинку в Болгарії на фестивалі "Inter Kitten"

Немає слів, лише сльози на очах!

Дівчата добре попрацювали не тільки в конкурсах гри "Сокіл" ("Джура"), але взяли інтерв'ю. Це вже професійність.

Молодець, Каріно!! Відчула потребу миру!!!

Рій "Сагайдачний" - молодці!!!!
«Наш приятель сміливийвітер. Відвага – це наш заповіт.
 Ми роду козацького діти, Землі українськоїцвіт!»

Сильно сказано про сьогодення.

Поліна Вікторівна, сподіваємося , що участь у даному семінарі допоможе Вам передати набуті знання своїм вихованцям. Успіхів і натхнення!

Дуже сподобалась зустріч! Учні були в захваті.

Молодці! Так Тримати!

Дуже добре, що зберігаються українські традиції, зокрема весільні. Сучасні діти можуть долучитися до наших звичаїв.

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz